Nuffnang Ads

Friday, October 19, 2012

Last Paper Danish - Tadika Indah Ria

Assalamualaikum....

mm kalo dihitung hari ni last paper danish...subjek sains...ibu doakan danish dapat jawab dengan penuh lancar.....1st term ari tu danish dapat no3 dalam kelas..hopefully 2nd term ni danish termasuk dalam Top 3.....insyallah doa ibu sentiasa mengiringi anak2 ibu ....kali ni kalo dapat lagi 100% utk semua subjek dapatlah pi Legoland...hehehehehhehe.... subjek lukisan tu yang payah nak dapat 100%.....yelah subjektif kan...pada teacher lawa dapatlah 100%....kalo tak...heehehee tetap A tapi dalam 80%-90% lah...hehehhehe...hari tu tanya dia...lukisan abg warna apa? "saya warna gambar ibu rama-rama, ayah rama-rama, ada jugak anak rama-rama....hahahhaha....."...saya warna cantik ibu.....ibu mesti suka...dan buat mcm ni...(rapatkan kedua2 tangan dan letak kat daguuuuu)..hehehhehehe....somelllll...

alhamdulillah perkembangan danish dalam pelajaran makin meningkat..thanks to Teacher Aini .....walau pun T.Aini garang tapi danish sangat2 selesa dan suka belajar ngan dia....good!danish dah pesan ngan irfan nanti masuk tadika abang belajar ngan teacher aini tau!.......adiknyer pun cakap..Ok..Teacher Aini...hehehehe ... 

No comments: