Saturday, September 8, 2012

Diskaun by GROUPON.my

Update 9/22/2020 - Malay Village dah tutup due to Covid19

As ssalam….


Korang pernah beli diskaun dari GROUPON.my tak? Ker x pernah dengar? Hehehehhe la ni dah banyak web yang promote barangan diaorang  dengan memberi diskaun yang superb melalui pembelian kupon.…. Cth selain groupon.my  ni, MilkADeal, MyDeal.com.my, Bigsale Malaysia dan banyak lagi lah….. mana2 company yang nak bagi diskaun atas produk2 diorang ni selalunyer join mana2 web yg aku tulis aaaa tuuu…tak kiralah makanan ker, tempat2 melancong ker, produk harian ker..mcm2 aaaaa…….so dah terlanjur aku tgk groupon ari tu, depa ada bagi diskaun makan kat MALAY VILLAGE….beli kupon RM19 dapat 4 main dish yang harga asalnyer almost rm80........so aku anak beranak tebus kupon tu kat Malay Village.........berbaloi wokkkkkk.....

Last aku pi Malay Village masa buka posa ari tu...restoren ni terletak kat jalan kolam air.....aku pernah buat review restoren ni kat SINI….kalau  diorang buffet Ramadhan memang aku tak rekemenlah……bak kata Danish tadi “ eh sedap pulak makanan kat sini lepas raya..masa belum raya rasanya tak sedap”…bayangkan ajelah budak 5 yrs yang suci murni member komen….hehehehhehehe..tapi memang pun…..aku pun rasa mcm tu jugak……

So sampai sana aku order 3 set Bamboo Rice ( sumpah sedap….perhhh siap bersumpah bagai…nasi dia moist gilerrr..udahlah nasinya panjang2…siap letak dlm buluh lagi….ayam dia tender wokkk….hubby aku pun ckp mcm tuuu…) untuk main dish lagi satu aku order spagetthi for Danish la…….aku tambah dish kerabu mangga yang memang sedap gilerr dan banyak sangat2…siap tapau lagi…harga rm7.90....kerabu tu utk 2-3 orang makan...dan 4 gelas air utk tambahan...2 appleplum jus n 2 teh ais….Jadinya aku just bayo utk dish yg aku tambah ajelah termasuk minuman sebanyak Rm22.50..wahh mcm harga mas kawin org johor aje..hehehhe

ni lah Bamboo Rice..nasi letak dlm buluh

almost makanan utk portion 2-3 orang..memang banyak
geramm..ni budak kalo x kecahlan kedai org mmg x sah



Kerabuuu Mangga memang terbaikkkk!!!!

Restoren ni makin cantik lak ..ambience dia memang tip top…siap lagi di dendangkan dengan alunan angklung untuk halwa telinga kita ni...bertambah2 selera jawabnya…….teringat lak peristiwa maskat kaunter.. hehehhe masa nak mbayo cashier tu cakap..'akak..muka akak mcmadiba noorlah....masa akak masuk restoren ni..kitaorg dah kecoh ingat adiba noor datang"...hehehehhe..'ala dikk..bukan korang aje..anak akak pun cakap mcm tu jugalk...ibu...ibu masuk TV...hahahahhahahaahhahhaa...suke2.....


sejuk mata memandang

No comments:

Salam Aidilfitri Buat Semua

Assalamualaikum.... Salam Aidilfitri buat semua pembaca blog Kak Ngah... Sedikit terlambat rasanya Kak Ngah wish raya kan.. Tahun ni Kak Nga...