Nuffnang Ads

Monday, January 28, 2013

Esok temuduga

Assalam....

Dah lama rasanya tak pi temuduga ni.....dari bujang sampai umur dah paras idung utk krrja gomen pun masih pi temuduga lagi....haahaaha kerja gomen nyrr idoklah pernah dpt...yrlah bukan rezekiku disitu......
Apapun doakan aku berjaya kali ini.....insyallah tersurat rezekiku disitu adalah aku di situ....aminnn

2 comments:

Mama Fatihah said...

salam...
awak mcm mane nk buat blog yg cantik giler mcm awk punyer ni????
blh ajar?/ baru je nk strat berblogging...

O J O L A L Y said...

Hehe...tqqq sudi jengok blog kita......mcmana nak ajar yek..kita pun pakai godeh2 jer..utk background tu kita surf internet jer..nanti kita bg link yrk