Monday, January 21, 2013

Denda

Assalam...tajuk tak ingat jahhh...

mmm sebenarnya baru lepas denda my bujang danish......actually ada homework yg dia tak habiskan....so kena denda lah jwbnya...no tv tonight....menangis2 dia....no..my answer is still no......padahal hati mcm lalang jahh.....kalo ikutkan memang x sampai hati nak mendenda ni...

apapun tadi kat bilik dia aku dah terangkan napa aku denda dia......aku terangkan dgn detail bio dia paham....last2 dia mintak maaf dan faham apa salah dia.....lepas tu kami bsalam2man...eh mcm ari raya lak..hihi.....dia baca doa tido dan zzzzzz dgn bselimutkan selimut suteraaaa......

aku x mo dia tido dlm keadaan marah...x baik utk psikologi dia..last word b4 dia tido...aku bisikkan kat telinga dia....."ibu sayangkan abg sangat2".......

Last2 aku yg nangis sorang2 kat bilik..huhuhu....mcm nilah aku lepas marahkan anak2.......bila2 nanti abg dah besar dan blog.ni masih ada....tentu abg paham napa ibu selalu marah2 dan denda abg......ibu buat semua ni sebab ibu sayangkan abg sgt2....ikhlas dari hati seorang ibu...

No comments:

Salam Aidilfitri Buat Semua

Assalamualaikum.... Salam Aidilfitri buat semua pembaca blog Kak Ngah... Sedikit terlambat rasanya Kak Ngah wish raya kan.. Tahun ni Kak Nga...