Tuesday, March 8, 2011

Wah u look So-So Pink!!! wink!wink!

Salam...
Hehehe..dah lama nak tuko BG blog..la ni baru cam sempat nak tukar..ok tak? sejuk sikit mata memandang.....wah wah....padahal aku tgh sibuk sangat..sampai aku rasa dah tepu giler kepala ni...report yang tu nak update yang ni nak update...sudahnyer aku update blog aje...kui2....bagus tak aku? mm seriusly la ni aku mcm cannot go...i need some1 2 backup me....wahai kekawan meh ler amik sorang sikit sektor ni.....makcik cannot go ler!!! tapi apa kan daya....ahh lupakan saja....esok start yek..ker malam ni ker?..eh leh caya ker? ...hahahhaha

oklah nak cerita sikit pasal IRfan...anak aku yg bongsu..cheh...mcm ramai anak..hahahha..pada hal 2 orang aje..tu pun aku rasa dah tonggang terbalik dunia..mcmanalah orng yg ramai anak yek...tunduk hormat aku pada ibu2 yang leh handle semua tu......ok berbalik pada irfan..mm dia dah 8 bulan dah....cukup comel ngan lesung pipitnye yang dalam tu..ikut sapa tah...aku aaa..kuang2..jgn perasan oke!..tapiiiii..irfan ni waaaaaaaaaaa cukup berlawanan sifatnyer ngan abangnyer..abangnyer soft prilaku..tapi irfan..mmm ada word leh describe tak yek?...USil lah kalo ngomong jowo..hehehe...jatuh katil ngan buai jer berapa kali dah....hebat memang hebat.......asyik mintak dokong aje..pantang kalo aku nak iron baju....walau dok dalam walker tetap nak dokong jugak...mm aku yak -yak pun dia nak dokong jugak...hahahhahaha...tulah masa kecik2 nenek dia suka mandikan pokok dokong anak...mmm nak prevent jaundice katanyer..tapi memang berkesan aaa ..irfan tak kena jaundice pun ...pasal tu kota syik nak dokong aje...hahahhahahahaha tak der kaitan langsung...hehehhehe...tapi bagus jugaklah kot2 leh turun 8 inci pinggang aku ni yg dah madam tong deram..tegak aje....melebo pulak tu....

ari tu amik irfan kat taska...haaaa tu dia, muka dia merah sana merah sini..mcm kena gigit semut aje.....cian pulak aku tgk irfan...tanya kat pgasuh tu..ntah ler kak tak tau lak kenapa..aku apa lagi..marah mcm orang giler....aku tampar2 pengasuh tu..aku tendang2 dia mcm bola...habis darah2 muka dia...ha baru puas hati aku!!!!!!!!! suka suki ko wat anak aku mcm tu....baru ko tau bertapa garang nyer aku....ponnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.....tetiba dengar hon kereta...uittt termengelamun aku....aku amik irfan dari pengasuh tu dah berlalu pergi tanpa berkata apa2......Meh tgk muka irfan..tu pun dah surut sebab dah letak ubat sapuu!


.....irfan wit DaniSh....

1 comment:

catz said...

tembammm dan comelll...cute je...
sukerrr. :).alolololooo...

Selamat Hari Lahir Abang!!!

 Assalamualaikum... Alhamdulillah Kak Ngah sempat sambut besday Abg Danish pada 22.03 hari tu..Alkisahnya Kak Ngah outstation sejak 20.3 har...