Sunday, March 20, 2011

SELamat HaRi Jadi IbuCUUUU & dANisH!!!

Salam...

Tahun ni hubby kata kita celebrate besday dgan kita2 ajelah ya...tak yah jemput2 orang yek...hehehehehe..kalo ikutkan aku harus aku jemput kampung sebelah sekali... aku kan bini solehah so aku dengarlah kata hubby..heehhe ...yelah bukan apa dia tak mo bini kecayangan ramai ni kepenatan sangat..hehehehe..almaklum kalo dah start masak memang tak ingatkan dia...tu yg paling haru...hehehe...mmm so bila hubby dah cakap cengitu ..aku pun decide nak celebrate beday di kalangan kita2 aje..lagipun hari ni semua balik rumah + bibik enap sekali.

Menu :
  • Spagetthi
  • Macaroni Sup+Cheese Bedebah..
  • Meat ball keras kematu tapi lembut di dalam
  • ayam bbq yg disaluti ngan bumbu special dari bibik enap..(sedap wokk..rm3.50 aje utk 2 kilo ayam..rasa mcm sate tuu)
  • muffin blueberry sedap walau agak kecoklatan atasnyer...ni gara2 oven yg tak best..ni semua salah oven...hhehehe banyaklah
  • koktel mak long....baca betul2 k

acara dimulakan ngan tiupan kencang dari danish n mak usu...sebab mak usu dah 28 danish lak 4 tahun aku letak lilin sampai 8 batang...lilin tak padam2 depa tiup...sebab memasing dah semput.....amik kooo ...danish paling excited bila acara sedemikian walaupun kekadang tu bukan besday dia..dia selalu takeover dari tuan empunya majlis...hehehhe ikut sapalah danish tu yek...pastu acara suap menyuap...hehehe sambil2 melantak makusu bukak hadiah...danish tarik muka empatbelas sebab aku cakap no hadiah utk tahun ni sebab dia x mo pi sekloah..hahahah immediately cakap..'saya nak pi sekolah'..hahahahah ...lagi sekali anak sapalah tu..


mak usu dapat beg LV tuuuuuu..bibik enap yg bagi..cantik banget..nak tgk? ha cantikkan.....bibik bulan 12 nanti jgn lupa turn aku..mmm depa berdua ni still available......hehehhehe..contact me yeah..aku nak tuko profesion baru..nak jadi perancang jodoh lak..too tired ler jadi perancang bandar..hehehhe


oo makusu dapat jugak baju dari mak long...cantik looo..sekali lagi aku jelouse k..kwang2..tak der maknyer........la ni tinggal adiah danish jer lum bukak..dok ngandeng2 ngan nenek dia...cakap adiah sapa tu..heheeh bila cakap adiah tu dia terus dia blusher!!!!!hahahhaaha malu ler tu...huhuhu konon.....tul dia segan..hehehehe...dah tau ada hadiah tuk dia..terus jer dia suka sangat2..kalo idok....mmm sedih jer tgk orang lain bukak hadiah ...danish2x......apapun majlis semalam memang best walau buat sesama kita aje!!!!hehehhe mula2 rancang nak wat kat taman/pondok baru kat laman rumah mak..tapi ujan daaaaaaaaaaa.........insyallah...tunggu turn ipan n nenek pulak..eh mak long dulu lah..hehehehhe

3 comments:

eddie said...

hpy belated besday kak cintan, n hepy becoming besday danishh! smuge pnjg umo n mura rezki ea.. ;) amin~

DCKEY OJOLALY said...

tau tak napa kak ngah tak wat beso2..sebab ajk hiasan tak der..hehehehhe...dah 2 thun berturut2 kak enol pegang jawatan tu...tahun ni tak der sapa nak take over....

Uncle said...

Salam.

Happy birthday to you

Salam Aidilfitri Buat Semua

Assalamualaikum.... Salam Aidilfitri buat semua pembaca blog Kak Ngah... Sedikit terlambat rasanya Kak Ngah wish raya kan.. Tahun ni Kak Nga...