Tuesday, March 8, 2011

susu+jusco+teket...hahahah dasar budak muo..

salam...

Semalam amik irfan dari pengasuh dalam kul 6.15pm...al maklum petang semalam kepala aku n hubby tgh tepu dgn kerja..punyalah dah malas nak pikir pasal kerja...si hubby kata jom jejalan..hehehehehhe bukan senang ooo hubby aku nak ajak pi jejalan..aku terus setuju..kwag2...kebetulan kak tie kata nak belanja makan malam ni...so kitaorng decide pi melepak kat jusco aje...hahahhaa akulah orng paling bahagia...hehhee ..dapat ukur jusco lagi...cuke2x mak cuke...

elok punya parking keta..bukak beg irfan..nak amik susu...tup2..WHAT??? susu irfan yang aku topup kelmarin dah habis? huhuhu ni tak leh jadi..bgtau hubby..mmm jadi lagi yah..minggu lepas, aku letak susu bekas beso pun habis...padahal kalo aku ngan pengasuh dulu susu banyak tu tahan 2 minggu beb..ni seminggu jerrr...kasi susu belah siang aje tuu...bila dah jadi mcm tu....aku transfer lah bekas kecik sikit...dgn erti kata lain..memang cukup utk seminggu..haiiii jangkaan ku meleset gupa2nyerrr...3 hari jer tahan....mana tahan beb...asyik beli susu aje..kalo murah ngak apa2..ni mahal dong!..hubby call pengasuh..........yelah bukan nak berkira tapi kalo susu tu leh beli ngan daun tepi jalan dah lama aku tak kisah...mmm pengasuh tu cakap kalo susu buat tak abis terus buang aje...mmm pepandai budget lerrr..bukan aku tak kasi botol kecik..aku kasi dua2 kan...mmmmm...tgklah mcmana nanti....pasni bila hubby dah call jgn lak sok anak aku nangis2 melalak2 korang bio aje..huhuhuhu..akai ada ka...


mmm cukup2lah bengang..hehehe sib baik kak tie belanja kitaorng makan...decide makan kat jhonny..sib baik sedap.....rm80 utk 4 orang makan..alhamdulillah...kenyang....pas makan terus balik....masuk rumah hubby dah sengeh2..napa? hehehhehehe jeng2...rupanyer2 aku dapat 2 tiket merong mahawangsa dari celcom....heheheheehehe..kira ok dapat ler adiah tu....sukannyer aku..cuba bayangkan kalo aku menang rm30 k dari shell..ntah mcmana sukanyer..hehehehe...oklah tgh berangan nak nak bwak sapa tgk wayang ni......

No comments:

Salam Aidilfitri Buat Semua

Assalamualaikum.... Salam Aidilfitri buat semua pembaca blog Kak Ngah... Sedikit terlambat rasanya Kak Ngah wish raya kan.. Tahun ni Kak Nga...