Monday, March 14, 2011

JoM HEBOH JB..jom buang duit!!

Salam...
Sabtu ari tu aku, enap , kak tie n kak mini pi jom heboh..actually bukan gatai sangat aku nak pi...tu ha makcik2 tu yg sibuk na pi..aku follow aje(cheh..akulah paling banyak borong)....memang niat suci murni aku nak beli jajan rm10 tu..aku nak bawak balik muar..almaklum danish kat sana....cuti sekolah dia nak dok ngan nenet... so aku belilah mana yang boleh aku beli...hehehhe..tgh jejalan jumpa si nazril..ala yg belakun begitukah cinta..mm aku mcm biasa memang sombong ngan artis...aku tgk aje...kot2 dia nak minta autograph aku..hahahahhahaha........

hasil aku jejalan tu aku dapat :-
-tudung 2 helai
-jajan beg rm 10 -aku beli 4
-baju 2 helai- dah bawak pi miting pun
-baju hubby -1 helai ok..1 helai aje!!
-hok sangkut tudung tu..hahaha ku kongsi ngan kutie sorang rm5..ada ka patut?

semuanya aku abih belanja rm170.....mm mekasih jom heboh sebab aku dah invest kat ko sebanyak itu....sakit poket aku tapi puas hati....hahahhahahahahahahaha..gelak kawan seton sebab suka membazir.....kapok!!

No comments:

Salam Aidilfitri Buat Semua

Assalamualaikum.... Salam Aidilfitri buat semua pembaca blog Kak Ngah... Sedikit terlambat rasanya Kak Ngah wish raya kan.. Tahun ni Kak Nga...