Nuffnang Ads

Sunday, March 10, 2013

Perkhidmatan Kereta Sewa Area Johor

Assalamualaikum

Wah berita baik ni ...kali ni nak menawarkan perkhidmatan sewa kereta yang termurah di abad ni...yelah tak sangka ya dari sekadar hobi membeli kereta eh..tup2 boleh di buat perniagaan jugak...hehehe..jangan risau...semua jenis kereta ada....pak cik kayoooo...ko bagitau aje nak kereta apa...semua ada..yang tak der kereta buatan Malaysia aje...perhhh berlagak siut........hahaaha...

harga sewa? hehehe murah2....kami sekadar nak memudahkan korang ke sana kemari dgn harga yang mampu utk disewa..baik tak hati kami? baik kan?...so berikut merupakan jenis2 kereta kami sewakan ya...sila pilih mana yang berkenan ..jangan malu dan jangan segan...yg tak der lesen pun boleh menyewa kenderaan dgn kami.....serius ooooooooooo........deposit tidak diperlukan..........perhhhh..mana nak dapat  kereta sewa mcm yg kami tawarkan ni....







No comments: