Monday, June 18, 2012

1st Time Pi Hari Terbuka Danish- Tadika Indah Ria

As salam...

Hari Ahad..mean semalam aaa..sekolah danish wat hari terbuka..excited..aku yg lah paling excited..dah lah malam semalamnyer aku tido lambat...nyiapkan report yang dateline monday ni..huhuhu...bagun tido pun hubby yang kejut ..melampau tul aku ni....memang ..kalo ikutkan hati ni x nak bukak mata sebab penat sangat2..tapi bila dgr suara hero2 aku ni cepat2 aje nak bangun tido...tadaaaa..wahh masing2 dah ensem..rupa2 nyer waktu aku dibuai mimpi yang indah2..hubby dah siapkan anak2...aku just bangun n siapkan diri sendiri jerr..tu pun malasssss..rasa nak suh hubby siapkan aku jugak...opssssss!!!!!...

Dalam kul 8.20 pagi dah sampai sek.danish...sib baik orang tak ramai lagi...jenuh mak nak nunggu....hihihi..both muzzammil behave sangat2...hehehe kalo tak harus ku ketil...cong ceng cong ceng dok dengar teacher2 kat situ communicate ngan parents..al maklum sek cina...."anak awak lambat...tapi bukan malasss"...."lambat mau tangkap apa teacher ajar"....ha tulah yg aku dengar dari mulut teacher2 kat situ...hahahahah aku tengok danish dah kerut2 dahii .."ayo..abang.."..hahah dia dah kecut ...padahal aku yg kecut..mcm ni lah perasaan ayah aku dulu yek waktu amik report card kat sek dulu........."ai cikgu...pakai gincu pulak ya report kad ni"..hahahahhaha lawak ayah aku..balik siap lah aku...hahahahah...

Next! Danish...dap dup2...ceh danish salam tangan teacher siap cium lagi..heheh alhamdulillah...memang ajar dia suh hormat yg lebih tua..lagi2 teacher dia..

aku : Mcmana wan danish teacher kat sekolah?
T      : Bagus..danish sangat bagus kat sekolah...tak der masalah..cepat tangkap apa              yg saya  ajar. Result periksa pun ok..
aku : Bagus anak ibu..hehehehehe..takut dia mcmana yek...al maklum bujang saya              ni pemalu
T    :   Sekarang ni dah tak takut..kalo dulu siap mengiggil badan bila saya aja..ada                satu hari tu sampai menggeletar badan ngan basah tapak tangan di                                buatnyer...hehehehhehehe

Alhamdulillah dengar ulasan teacher pasal danish kat sekolah lega dibuatnyer...alhamdulillah sekali lagi...baru 4 bulan sekolah alhamdulillah dah leh baca suku kata..buku ladybird..menulis, mengira..alhamdulillah...oh danish dapat 3rd best performance...alhamdulillah sekali lagi ya allah.....tahniah ibu ucapkan...dah bulan Oktober ni ada periksa sekali lagiiiiiiii...do your best abang...mmm sedang berfikir2 nak sekolahkan adiknyer di tempat yg sama..bio both muzzammil sekolah satu tempat ...senang nak urus..



No comments:

Salam Aidilfitri Buat Semua

Assalamualaikum.... Salam Aidilfitri buat semua pembaca blog Kak Ngah... Sedikit terlambat rasanya Kak Ngah wish raya kan.. Tahun ni Kak Nga...