Tuesday, February 16, 2010

New Gadget....

salam..mcm best je tajuk tuuuu..gadget kali ni (eh..ada yang lain ker sblm ni?) tak der lah sesuatu yang baru..dah lama ada kat pasaran..aku jer yang baru cibuk2 nak cari...al maklum selama ni amik gambo pakai hset camera aku jerr..(cybershot..gambar clear jugak)...nak jugak ada camera digital ..hahaha before this dah pernah ada..jenama canon...tu 4 tahun lepas aaaa..pastu terus pakai hset camera aje....sampailah ni tetiba gatai nak beli camera baru....memula nak cari olympus..ntah mcmana cam tertarik lah ngan Panasonic Lumix-fs42..oklah semua spek yg aku nak ada...idoklah mahal mana..ngan RM510 aku dapat camera+kit+mini tripod+4gb+proct LCD+limau 2 biji+air kotak 2..hua hua hua....warrenty 2 years.....oklah ngan jumlah duit yang aku kuakan....

dah dapat apa lagii..terus aje lerr snap sana..snap sini..yg jadi mangsa..of coz DANI
SH!!...hehehe teringat cakap ngan hubby..tak payahlah beli camera mahal2..nanti yang diambiknya gambo hujan lah, rumput lah, batang kayu la...gambo aku tak der nak amik..haahhahahahha....


No comments:

Salam Aidilfitri Buat Semua

Assalamualaikum.... Salam Aidilfitri buat semua pembaca blog Kak Ngah... Sedikit terlambat rasanya Kak Ngah wish raya kan.. Tahun ni Kak Nga...