Nuffnang Ads

Tuesday, August 13, 2013

Salam Aidilfitri 2013

Assalamualaikum...

Salam Aidilfirti semua... wah meriah sambutan kali ni? aku mcm biasalah...meriah tetap meriah..anak2 pun dah makin beso..banyak ragam...hihiih...tema kali ni of course biru jah.....cantik lah warna ni..lagi2 kalo berjalan ramai2...wahhhhh ceriaaaaaa.....alhamdulillah..

raya kali ni di Kota Tinggi....pagi raya dah disambut dengan hujan lebat selebat2nya dari jam 6 pagi...wah pasti lecak kat laman mak..dah lah ada Majlis Ramah Mesra Aidilfiri di rumah mak jah...di mana semua ahli blok 11 berhimpn di rumah mak........ni kali ke 2 diorang sambut raya mcm ni dan dah tentunya ni kali pertama bagi aku..almaklum tahun lepas turn raya kat terengganu...hihihi.....kali ni tambah meriah sebab diadakan majlis cabutan bertuah....merasa jugaklah as tuan rumah dapat hamper...hihi



























meriah kan..dah cakap dah......entri kali ni memang saja nak upload gambo majlis ramah mesra ni...buat rujukan di masa mendatang.......


No comments: