Nuffnang Ads

Tuesday, July 17, 2012

Foto : Jakarta Bandung Part 2

Pagi2 dah bangun nak serbu Pasar Gasibu
Sekitar Pasar Gazibu
Ada masa sampai tak boleh jalan, jemm..jalan kai pun leh jem..kalo nak pi sini ta yah lah bawak budak kecik..susah bebeno nak jalan .kat sini semuanyer di jual murah2....
hehehehhe rajin2 org kat sana....haaa manual gitu..kayuh pakai kaki aje..kalo kat tpt kita masukkan token aje
Lepak kat FO Anak Kecil Main Api..hehehe....
Ipan wit Bapak
ni pun cantik...sekitar RM55..sulam timbul..
Yang baris atas tu semuanyer rm50 keatas..beli banyak bisa dikurang harganya ibu..
Aku bayangkan pasar baru tu mcm paso tapi selesa nak shopping kat sini
Canikkan Kasut tu..tapi sayang aku x beli pulak..huhuhuh

No comments: