Nuffnang Ads

Thursday, July 26, 2012

Bulan Ramadhan 2012

As salam...


Selamat berpuasa semua...rasanyer lum terlewat nak ucapkannya ...sedar tak sedar dah 7 hari kita berpuasakan...pantasnyer masa berlalu....dan sepanjang 7 hari ni utk juadah berbuka aku banyak aku masak sendiri dari beli....hehehe boleh lah jimat sikit...almaklum ekonomi kami tak berapa nak elok...selagi boleh berjimat aku berjimat dengan cermat...hehehehhe...

Ramadhan kali ni dah target nak ajar Danish berpuasa...almaklum dah 5 tahun kan..tak dapat penuh dapt setengah pun jadi..tak dapat setengah 3 jam pun oklah...so far paling lama danish  leh tahan 2 jam...oklah tuu...tu pun bila masuk waktu berbuka mcm dia posa penuh sehari....hehehehehe....irfan lak hai..kehulu kehilir bawak tin biskut....saja nak mengecurkan abang dia..haahha.....seronok layan gelagat diorang..tapiiiii kalo ipan dah start buat perangai....wallahhhhhh mencabar keimanan betullah.....

oklah apapun selamat berpuasa sekali lagi..moga keberkatan Ramadhan kali ini dimanfaatkan dengan sebaik-baiknya...mmm macamana kalo ramadhan kali ini adalah ramadahan yang terakhir buat kita? allahuakhbar!!!

No comments: