Thursday, October 23, 2008

Yeaa...Nak shopping Lagii...

huhuhu..tajuk jer dah menyeramkan kaum adam..maklumlah 'penyakit wanita' yang satu ni memang tak leh dikikis lagi...hehehe.here i come jakarta $ bandung.....insyallah 26.12 ni aku pi sana..ticket flight dan beli...ari tu pi ngan hubby aje..kali ini alhamdulillah..leh bawak mak n kak n adik aku...huhuhuhu..++ ngan kekawan opis yang sememangnyer 1 kepala..di tambah dapat lak duit poket dari boss( thanks enmat!!!)..tentunya bertambah2 sonok..huhuhuhu...

Kali ni pi aku dah tau dah mana nak shopping...yang pasti b4 aku pi akan ada listing menanti..ari tu dokpikir nak beli kan utk mak n yg lelain...tapi kali ni pikir aku+hubby+danish jerr....satu jer yang aku pasti akan beli..aku nak beli lukisan kat sana..ari tu tak dapat nak beli..tapi kali ni aku akan pastikan aku dapat jugak.....hehehehehe

mm tak perlah masih jauh lagi tarikh tu yekk...apapun enjoy pic yang lepas2 masa aku pi jakarta+bandung dulu...


Kebetulan masa tu jalan2 di Jakarta..hehehe ternampak nama nick aku OJOLALY.....terbentang kat kain rentang...kedai tu actually nama ojolali..jual bakso..maksud ojolaly tu dalam bahasa jawa ialah JANGAN LUPA


No comments:

Salam Aidilfitri Buat Semua

Assalamualaikum.... Salam Aidilfitri buat semua pembaca blog Kak Ngah... Sedikit terlambat rasanya Kak Ngah wish raya kan.. Tahun ni Kak Nga...