Nuffnang Ads

Wednesday, October 29, 2008

C.i.n.t.a

CINTA yang AGUNG
Adalah ketika kamu menitikkan air mata dan MASIH peduli terhadapnya
..Adalah ketika dia tidak mempedulikanmu dan
kamu MASIH menunggunya dengan setia
..Adalah ketika dia mulai mencintai orang lain dan kamu MASIH bisa tersenyum
sembari berkata ‘Aku turut berbahagia untukmu’
Apabila cinta tidak berhasil…BEBASKAN dirimu…
Biarkan hatimu kembali melebarkan sayapnya dan terbang ke alam bebas LAGI
..Ingatlah…bahwa kamu mungkin menemukan cinta dan kehilangannya
..tapi..ketika cinta itu mati..
kamu TIDAK perlu mati bersamanya… Orang terkuat BUKAN mereka yang selalu menang
..MELAINKAN mereka yang tetap tegar ketika mereka jatuh

"Jika cinta tidak dapat mengembalikan engkau kepadaku dalam kehidupan ini ..
pastilah cinta akan menyatukan kitadalam kehidupan yang akan datang" (Kahlil Gibran)

A : mm yelah dah masanyer ko berteman hopefully dapat yang elok n memahami ko yek
B : susah nak cari orang yg faham aku mcm ibu and ko
A : tak perlah..sat2 tu jumpalah..
A : aku sentiasa doakan yg terbaik utk ko..
B : amin.. TQ
A : hati2 memilih pasangan..baik tak semestinya baik...buruk tak semestinya buruk..yang
baik itu jiwa
A : mm seriusly..cam sedih jer rasa bila ko dimiliki nanti....huhuhuhuhu
A : napa tah..
B : sbb ko sayang aku... sama macam aku rasa dulu.....

No comments: