Saturday, April 14, 2018

Dyson V6 Mattress Handheld Vacuum Cleaner

Assalamualaikum..

Wah tajuk hebat jah..hahahaha....of course lah sebab sehebat fungsinya.... Ooo ni bukan page berbayar..tapi ikhlas review dari aku selaku pengguna vaccum ni....Firstly nak ucap thanks lah pada kakak aku sebab bagi  vaccum ni...Dia dapat cabutan bertuah masa annual dinner company dia...dah tuahnya itu dikongsi bersama aku...hehehehe Love u lah mak long...since anak2 sedara dia ada asthma dia kata better aku yg guna...

Nak beli memang terkebil2 jugaklah sebab harga dia kat LAZADA dlm RM1,400 gitu...tapi..tapi sehebat fungsinya lahhh...aku selalu buat vacuum karpet kat rumah...memang dia sedut habuk tu dari sekecil2nya..kitanya sampai ke akar umbilah....

what's lurking in your mattress V6 mattress
ni ikhsan LAZADA
powerful suction reduces house dust allergens v6 mattress
ni ikhsan LAZADA

ha ni gambar aku punya....sorilah blur sikit....
Vacuum ni memang jimat bateri ooo..lagi satu bila ko caj dia kan automatik mati sendiri aaaa..kiranya kalo ko tinggal caj pun tak risau sangat.... lagi satu yang penting ko senang nak bawak ke sana kemari...selalukan kalo vacuum ko kena pasang kat suis kan...so susah sikit... yang ni handheld ...mudah kerja..nak vacuum dalam kereta pun o worries ngan wayar yang berselirat mirat tu..hahahhahaa


haaaa korang nampak tak yg warna grey tu...tulah habuk2 hasil aku memvacuum karpet tu..padahal kalo tgk kat mata kasar tak derlah habuk pun..tapi sekali sedut tu diaaaaa banyak habuk yg kecik2....nak buang kotoran tu pun tak susah....senang...... kiranya memang sangat2 bagus kalo ada kat setiap rumah...terutamanya yg ada anak2 semput mcm anak hakak...hehehehhehe....

So kalo sapa2 nak tgk lagi produk by DYSON  so leh klik kat SINI ..macam2 brg elektrik ada... seingat aku scha n awal guna vacuum ni..tapi yg warna purple kot....

Barang baik harus dikongsi bersama....ya tak?

p/s Kalo DYSON  ada buat annual dinner lagi harap2 mak long dapat lagi lah cabutan bertuah..boleh i tumpang sekaki....hehehehehe..DOA yang baik2




No comments:

Salam Aidilfitri Buat Semua

Assalamualaikum.... Salam Aidilfitri buat semua pembaca blog Kak Ngah... Sedikit terlambat rasanya Kak Ngah wish raya kan.. Tahun ni Kak Nga...