Tuesday, September 27, 2011

Tanjung Piai VS Bagan Lalang

Salam..

mm 8 Oktober ni ada 2 program yg bagi aku sama2 penting.
1st kitaorng ada reunion utk batch degree aku n my hubby. almaklum dulu 1 kelas. so untuk kali yg kedua reunioun ni dah confirm akan di adakan pada 8 oktober di Bagan Lalang.

Second agenda lak, taska anak2 aku wat family day kat tanjung piai pada tarikh yg sama...hehehehehe tulah napalah leh clash tarikh tu yek.

mmm kalo tanya hubby of couse reunion tu dia pilih..almaklum sebelum raya dan planning. aku lak so-so....dua2 best...tapi kalo nak difikirkan pi reunion tu berbaloilah ..coz bukan senang nak kumpul balik batch aku tu ...1st reunion masa tu waktu aku lum kawin ngan hubby lagi...6 years ago...bayangkan dlm 6 tahun ni dah 2 anak aku ada..hehehehehe....yelah rasanya memang nak pi reunion lah...bab family day taska tu insyallah ada rezeki tahun depan aku joinlah....lagipun aku dah lama nak pi bagan lalang...last time aku pi waktu aku amik subjek option..ada wat family angkat....nama mak angakt aku pun aku lupa....rasanya depa stay kampung bagan laut ker..kamung endah yek...ha yah...otak talak moleh ingat loooo....urat kipala sudah banyak putus....appaun insyallah aku try round sana nanti ..figure rumah tu aku ingat lagiiii..mintak2lah jumpa family anagkat aku tu. oklah kalo jadi semuanya aku wat entri nanti..walaupun bukan utk sapa2 yg penting aku nak semadikan dalam blog ni...nanti anak2 aku leh baca. hik2..insyallah


No comments:

Salam Aidilfitri Buat Semua

Assalamualaikum.... Salam Aidilfitri buat semua pembaca blog Kak Ngah... Sedikit terlambat rasanya Kak Ngah wish raya kan.. Tahun ni Kak Nga...