Monday, April 25, 2011

Baboossssssss!!!


Salam...

Hehehehe..mcm pelik jer bunyinyerrr...actually semalam pergi melantakkan diri setelah penat menolak kereta yg la ni duduk dalam bengkel....huhuhuhu dah rasa mcm naik keta 'katak si katak lompat'...melompat2 aku yg dok dalam tuu..sekejap sengut..kejap senguggut...huhuhu mencabar lerrr...senang cerita pas pomen cek..clucth apa tah yang dah abis..mmmmm melayang rm600...so dipendekkan cerita hubby cakap..moh ler makan..udah ler tension ..patah kaki beb...sib baik ada bibik enap yang sentiasa menyelamatkan keadaaan..bibik memang mcm supergirl..cuma supergirl tak mcm dia...thanks sooo much biik!!!! ok back to story of the tittle!!

Babooosssssss!!!...ni restoren yg kitaorang serbu yop!..location: belakang ALIkhsan...deret mama chop papa chop..awat bunyi lain yek? lantak lerr...mm restoren ni depan apartment melawis..kalo jejalan jumpa daun rimbun2 depan kedai ni ..ha tulah..lagi lah kalo masuk nampak basikal tua n barang2 ala2 vintage..ha tu lah kedainyerrrrrr....kedai ni main dish nyer grill...

haaaa..kalo nampak gini presentation mcm ni..ha betullah rest Babosss..!!mcm2 barang lama ko leh tgk sambil2 menikmati idangan yang super superb!! betul ni tak tipu wok! siap satu corner tu ada lampu aladdin..nak jer aku gosok tup2 kua jin ker..hehehhe leh wish keta sport 1 utk huby aku yg tgh kesedihan meninggalkan girlfriend dia kat bengkel.....huhuhuhu meratapi sungguh! kalo aku yg outstation idok lahpulah dia sedih mcm tu..baru berpisah 2 jam ngan keta dia dah mcm ayam berak kapo lagaknyer!..huhuhu

See wajah ayah tu...huhuuhuhuuhuu.......ok mangan2 kali ni of course ler ada bibik enap ngan irfan n ayah wit me sekali...ajak makhalong ngan kak mini tak mo join....nak wat cekodok katanyer...hahahahha...save duit kui2.... oklah ni apa yg kita orang order k :

  • Grill Chicken Chop - memang mabelosss wok kuahnyer..ngan daging ayamnyer yang jucie tu..mak oiiiiiiiii kecur aku dibuatnyer ...serve lak dalam hot plate...dah mcm apa aku makan...ada kentang goreng ngan vegi celup2...mmm bagi aku n mulut aku aaaaa...ni memnag sedap..tip top...high recemendate!
  • bibik lak makan grill lamb chop- huhuhu sedap jugak...memnag sedap aaaaa..bibik pun cakap kuah dia memang mantoppp
  • cucuq udang-yang ni lagi lerrr sedap....moist giler tepung dia...rasa memang secukup rasa...ada lobak ngan udang dalam cucur ni..dah pun nama cucur udang..kalo cucur badak harus ada badak dalam ni...hahahahha.....sumpah tak tipu !!!rasanyer memang sedap banget..cicah lak ngan sambal tumis dia....huhuhuu sedap nyerrrr....ni rasa kat mulut aku laaa..kalo tak sedap kat mulut korang tak taulah...tapi tu lah sedap aaaaaa....
  • Nasik Paprik daging lak utk orang yang mcm berak kapur tuuu....heheheh sori yang.....rasanyer kalo dia makan grill lagi tambah panas lak hatinyer...nasi dia ngan daging tu pun sedap..lain dari yang lain...bila makan rasa mcm berkrim gitu...mm payah nak describe...korang cuba ajelah...
  • Harga - oklah bagi aku.....chicken+lamb chop+nasik+cucuq 1 set (4.50)+air buah 3...rm48.80..........

sedap ..memang sedap.....kalo idok takkan tinggal tulanga je..hehhehehehehe..pas ni nak ajak bibik minum dalam baldi lak...tunggguuuu yek serius ni!!!aku cerita kat bibik ...dia bantai gelak kat aku...mana ada orang minum dalam baldi...yukssss katanyerrrr..so tunggu yek..nanti aku story!!!!


3 comments:

ammar said...

ish ish...dah blk dok kulim baru nak ada kedai tu...

Unknown said...

hehehehe...rugi ler ko amar....bukan nak promote tapi memang sedap!

dEEba daHLaN said...

lapooooooooooo

Selamat Hari Lahir Tokki!!

 Assalamualaikum... 1st April merupakan hari lahir Pakcik Kak Ngah yang ke berapa tu Kak Ngah tak pasti...Inilah pak cik yang paling rapat d...