Sunday, January 2, 2011

W A N D A N I S H/I R F A N M U Z Z A M M I L

salam...

1.1.2011...hehehe alhamdulillah irfan dah tumbuh gigi di usia 6 bulan...suka, suka..rasa hapi sangat..hehehehehe....perangai irfan ni lain sikit ngan abang dia..bak kata busu..'empat anak empat perangi hehehhe..aku ni pun baru ada 2 anak...selalu jer tersilap panggil anak..danish aku panggil irfan..irfan aku panggil anis..hehehehhe..sabo ajekan...apapun memasing punya perangai tersendiri.....semua nyer menghiburkan aku......ingat word danish 'abangkan anak ibu jugak..huhuh masa tu aku nak bawak irfan balik jb..danish kena stay ngan nenek kat kg....jadinya aku tak bawak dia balik sekali...see anak2 aku dah makin berakal n membesar...
Danish
  • alhamdulillah ..danish membesar dengan baik sekali....
  • A-Z, 1-10 (bi, bm dan jawa)..dia leh capture masa nak masuk umur 2 tahun....cepat tul tangkap
  • doa makan dan doa naik kenderaan (mak hang ni pun ting 5 baru nak apai) capture masa umur 2 tahun ++++
  • hehehehe lagu bi n bm dah jadi makanan dia..kekadang sebut jelas..kekadang janji sama sebutan..hehehehe....nasiblah sebab mak n pak dia suka sangat pi karok...anak jadi mcm ni tak leh nak salahkan sapa2..sendiri mau ingat...
  • terlalu petah n suka tanya itu ini..kekadang naik angin jugak dibuatnyer...mm kenapa jadi macam tu pulak..kenapa pulak..pulak..alahhhh banyaker pertanyaan.
  • la ni cakap ngan dia jgan tipu..siap2 lah dia label kita ni pembohong...huhuhu haruuu...
  • paling suka maggie n sosej..opss dia panggil hotdog...dah leh masukkan dalam resume tuuu..hantuuuuu
  • heheh paling tak suka kena pakai kasut bertutup.....
  • jgn tak tau dia ni penakut..paling kelako turun tangga....memang fail..napa yek? ishhhh tanya pulak...
  • naik tangga eskalator pun mintak dokong....walahhhhh
  • tapi apapun dia memang anak yang dengar kata....sanagt2 dengar kata
  • dan hobi dia yang paling latest suka mengemasssssssss....jgn tak caya...'ibu..saya wat magic....ibu tutup mata...taraaaaaa...bersih tak ibu?
  • opsss danish punya kelebihan...dia boleh ikut rentak/rythm lagu...bagilah rentak apa...dia boleh bubuh lirik sendiri dgn melodi yang samaaa.........

irfan

  • kecit lagi....tapi lagi usilll dari abang dia..hehehhehehe

No comments:

Cari Baju Raya Both Muzzammils

 Assalamualaikum... Dah masuk hari ke-2 kita berpuasa...Alhamdulillah atas nikmat yg Allah SWT beri pada kita semua... Pada hujung minggu le...