Nuffnang Ads

Thursday, May 6, 2010

..SakiT....

mm ari ni dan semalam hubby tak sihat...asyik muntah aje dari malam tadi...pi klinik sampai 6 jenis ubat dapat..actually hubby memang dah ada gastrik...kekadag tu susah jugak predict apa yg hubby tak leh makan.....kekadang kalo makan benda tu keadang tak ok? apapun doakan sangat2 hubby cepat2 sembuh...cian sangat bila tgk hubby cam lemah aje..get well soon yek my dear..
la ni aku makin rasa tak sedap badan lak...mungkin perut makin membesar...pusing kanan salah pusing kiri salah..semalam bagitau hubby.'mmm kali ni peknen, rasanyer mcm besar lak perut ni'...masa danish tak lah besar sangat......'mm hubby kata perut tu yang mcm membujur jerr..dulu mcm bulat..mmm aikk takkan anak pompuan lak? ari tu dah scan anak laki...hehhehehe saja jerrrr aku main teka teki.....apapun doakan kesihatan kami bertiga...aminnn

2 comments:

ASTRO said...

hi.. suka gubahan choklat..very nice.. can tell me what the base is? my mak also want to do...

O J O L A L Y said...

oo base dia pakai gabus jerr..pastu balut ngan kertas kilat..ala kertas yang cam kedut2 tu..