Tuesday, March 16, 2010

Agenda Penting...

Salam...
tungguuu....la ni tgh sibuk prepare utk besday parti bujang aku danish ni....dah nak masuk 3 thun dah....hadiah apa nak bagi kat danish ni..sepanjang minggu ari tu merengek nak kan 'car celup2'...car apa tah..kalo sotong celup tepung aku tau la..hahhahaha...rupa2nyer dia tgk iklan kat TV ari tu....'hot wheels' nyerrr..sabo jer akuu.....
Apapun nanti aku update utk beday party dia ari sabtu ni yek...agak2 sapa2 kenai danish meh lerr jemput datang gumah aku kat KOTA Tinggi.........ni ada sikit preparation aku wat utk party dia nanti...danish memang gilerr CARS...dia panggil 'car sekalak bum-bum'





No comments:

Salam Aidilfitri Buat Semua

Assalamualaikum.... Salam Aidilfitri buat semua pembaca blog Kak Ngah... Sedikit terlambat rasanya Kak Ngah wish raya kan.. Tahun ni Kak Nga...