Nuffnang Ads

Monday, September 15, 2008

Terkonang..


Kejadian ni berlaku dalam tahun ni jugak...dalam bulan 5 kot...
accident berlaku sebelum Labis..Masa tu Otw nak balik ganu...alhamdulillah kitaorang tak per2..cuma aku sakit2 belakang....maklumlah masa tu aku ngan danish dok belakang...patutlah masa sblm bertolak aku macam tak sedap hati je...
apapun accident ni berlaku bukan salah kitaorang..yang pasti dah setel semuanyer..semuanyer atas claim insurans orang yg langgar keta aku tu...cian lak tgk dia..dah lah kena saman...kena lak bayo semuanyer....

so...Nak pesan kat kekawan..hati2 masa memandu yek..kalo wife bebel kat sebelah tu bukannyer apa..cuma ingatkan yang tersayang suh bawak hati2..maklumlah kekadang tu terover speed kan..last2 kalo dapat saman..kan dah payah tu? hehehehe

1 comment:

mohd herizat said...

syukur,,,
selamat.. bulan 6 lepas pong aku xcident kat jalan labis-segamat... tragis..
Alhamdulillah masih panjang usia ku