Nuffnang Ads

Thursday, September 11, 2008

Pantai Batu Burok, T'ganu..

la ni danish dah hampir setahun setengah...
mm kejap jer anak aku dah beso yek...
pe'el dia sekarang ni suka sangat tiru gaya orang...

paling tak lupa..setiap kali nampak kubah masjid..dia mesti wat..
Syyyyy! (suh senyap ler tu)...pastu tu cakap syuh!syuh! (halau setan agaknyer)..
and then letak tangan kat telinga ..(cute sangat)..
tapi part yang paling kelakar tuu..hehehe..baru2 ni dapat balik tganu..
ehem2 paham2..la kat tganu tu..every 500 meter mesti ada masjid...
jenuh dia 'syyyyyy!!syyyyyyyy!!..kitaorang yang tgh rancak berbual jadi gelihati
tgk gelagat danish masa tu...

alhamdulillah..harap2 dia jadi anak yang soleh lah....
sejuk perut aku ngandungkan dia dulu...AMIN!!

Meh tgk gelagat danish ngan ayah dia masa kat Pantai Batu Burok ye..
masa tu tgh tgu waktu nak berbuka posa...

No comments: