Nuffnang Ads

Thursday, April 29, 2010

Nasi Claypot!!!Yummmyyyy!!

salam..hehehehehe semalam ngan ngada2nyer aku ngidam nak makan nasi claypot...huhuhhu ni semua penangan tgk AFC la ni..rancangan STAR CHOICE.....hahaha teringat sampai kerak nasi pun sedap depa makan....actually sebelum ni aku pun memang suka makan nasi claypot ni...disebabkan hubby pi kl semalam kenalah aku tunggu dia balik JB....dalam hati berkira2 nak makan kat mana yek n.claypot ni....dalam kul 6.30 ptg hubby sampai JB kami pun pi lah JUSCO Taman U..mmmmm sungguh keciwa diriku..n claypot tak der..yg ada sizzling mee jerr....huhuhu muncung dah panjang sedepa dah...tensi jerrrrrrrr.......


hubby sibuk tanya nak pi mana lagi ni..dalam hati kesian kat dia penat2 drive dah nak ke sana kemari...tapi ikutkan nafsu..huhuhuhuhu bawak ajelah pi mana2..janji dapat makan n.claypot...hahahahaha jahatkan aku....last2 decide pi TESCO bukit indah...waaaaaaa..aku sukeeeee...sebab n.claypot dia sedappp walau mahal...apa lagiiii berdesupppppppppppp pi BUkit Indah...dah aku menikmati n.claypot ngan penuh nikmatnyaaaaaaaa.........Balik dari TESCo aku belasah lak kek SR..nyummmyyyy....
Ari ni hubby tanya..'mmm ari ni ngidam apa pulak?' wakakakkakakak.....tadi masa pi kerja ngan kak lily...leh pulak ada seko ayam hutan terbang melintas keta kitaorang...huhuhu ada ayam hutanlah kat hutan simpan UTM ni...mmm tetiba teringat AYAM HUTAN MASAK UNGKEP...waaaaa melelehhhhh!!! AYAHHHHHHHHHHHHHH

1 comment:

Chopie said...

ungkep sedaaaaapppp!