Wednesday, January 27, 2010

15 Minggu...


sedar tak sedar dah 15 minggu aku peknen..so far..rasa mcm teruk sikit aaa compare masa danish dulu..biasanyer orang kena morning sickness..tapi aku evening sickness..pantang masuk maghrib mesti tekak loya2 n uwekkkkk.....waaaaa...tak cukup tu ditambah ngan kena piler..wahhhh sakit tak tercakap aaaa sakitnya....apapun aku anggap ni semua dugaaan....n moga dipermudahkan lah masa aku deliver nanti.....

mmm aku berdoalah agar kali ni girl..hehehe...ari tu search kat tenet....adalah jumpa 1 carta kuno from dinasti mana tah....hehehhe saja jerr nak tgk2...bila dimatch umur ngan due date..hahahha dia cakap girl...ala layan ajelahhh...


bukan nak suh percaya pun..anggap aje as hiburan...hehehehhe..this week ingat nak pi check up...lum wat kad pun...apapun yg pasti pi tpt biasalah..klinik nurhidayah kat Mutiara Rini..dah biasa jugak ngan doktor ni..dari danish, aku, hubby , mak , adik..semua kat situ..sebab apa..doktor dia bessssssstttt..kira leh aa cop panel family...

No comments:

Salam Aidilfitri Buat Semua

Assalamualaikum.... Salam Aidilfitri buat semua pembaca blog Kak Ngah... Sedikit terlambat rasanya Kak Ngah wish raya kan.. Tahun ni Kak Nga...