Mm semalam wat muffin...next week dah start bz buat muffin ni..anyone intersted leh order ngan OJOLALY.....manalah tau nak wat kenduri ker, party kerr, nak wat goodies kerr, nak wat door gift pun boleh.....
Wednesday, September 30, 2009
Subscribe to:
Posts (Atom)
Dolan2 Ke Batam 14-16/8/2026
Assalamualaikum.... 14/08 baru2 ni Kak Ngah n Family ke Batam... Percutian yg short tapi best...Actually kalo ikutkan masa tu En Suami tgh ...
-
Assalamualaikum... Semalam En Suami kata nak makan nasi petang lepas Kak Ngah balik kerja... Kak Ngah lak x mo makan nasi...nak makan suhun...
-
Assalamualaikum mmm apa kita boleh buat dengan sebiji oren ya? jom kita buat kek oren nak.....tak tau? ishhhh meh baca sini...mudah dan ...
-
Assalamualaikum.. Selamat berpuasa semuaaa... Eh org dah nak raya pun kan.. Kak Ngah baru nak wish selamat berpuasa..hehehe. Sepanjang rama...