Nuffnang Ads

Sunday, September 8, 2013

Menang RM1K dengan Pinwheels

Siapa nak menang RM1K? meh angkat tangan ramai2.......hihihi..ok kepada kaki2 shopping online terutamanya baju kanak0kanak..meh klik sini PINWHEELS...cantik2 baju nyer oooo..geram..rasanyer nak beli aje semua.... memang berbaloi2 lah sebab sambil korang membeli boleh join contest yang diorang anjurkan....manalah tau rezeki kita memang baucer RM1K kan..boleh tambah koleksi anak2..


Syarat Penyertaan :
  1. korang shopping online minimum sampai RM100
  2. Pastu pakaikan baju kat anak koranglah n amik gambo ngan pose yang paling meletopplah
  3. Pastu korang leh post gambo tu kat ilovepinwheels ..korang kongsi kan..sapa dapat like terbanyak...haaaa leh aa menang....ha manalah tau rezeki aidilfitrikan..
Untuk info lanjut leh klik sini pinwheels dan sini jugak  ilovepinwheels.......meh join jom...
Tarikh Tutup penyertaan dari 15 Ogos 2013 until 8 September 2013


SELAMAT HARI RAYA DAN JANGAN LUPA JOIN CONTEST INI

No comments: