Wednesday, August 8, 2012

Jalan-jalan Singapore City

As salam ..actually ni post yang terperam...hehehehe dah lama buat terlupa nak publish...sabo jer kan.....aku ni nama jer duduk JB tapi ni lah pertama kali aku pi singapore..mmm lebih sedap di panggi singapura....dulu2 masa aku kecik...kawasan rumah aku dapat siaran TV dan Radio singapura ni.....kat situ lah aku kena cerita Aksi Mat Yoyo...radio ria dan banyak lagilah....yg paling best dulu2 masa pokok kelapa sawit belum tinggikan...setiap kali malam national day singapore aku sefamily berlonggok kat depan rumah sebab nak tgk bunga api...walaupun sayup tapi nampaklah jugak percikannyer...mmm bila dah tinggi pokok kelapa sawit tu tak nampak apa dah kecuali dapat belon yang depa lepaskan masa national day aje..adalah yg sangkut2 kat pokok....oklah..melalut lak

kali ni aku pi singapore bukan jalan2 cari makan..tapi ada trip ngan orang pejabat projek zon timur..kebetulan kitaorang buat projek RTD Tanah Merah..so singapore ni lebih kurang benchmarking kitaorng ajelah......sambil2 menyelam kita minum air......nak cerita panjang tak best..kita layan gambo aje yek..jgn lah ngarap gambo sekitar USS...pi pun tak..lalu aje....hehhehe..tu next triplah...






















































No comments:

Selamat Hari Lahir Abang!!!

 Assalamualaikum... Alhamdulillah Kak Ngah sempat sambut besday Abg Danish pada 22.03 hari tu..Alkisahnya Kak Ngah outstation sejak 20.3 har...