Nuffnang Ads

Wednesday, August 15, 2012

Fridge Magnet : Bandung + Korea ....sapa nak?

As salam...

Semalam kemas2 store kat bilik....semak mataku memandang ni..almaklum sebelum ni pantang ada barang aje..humban masuk store...so ujung minggu ari tu memang tekad nak kemas rumah lah....susun sana bukak sana bukak kota sini..eh jumpa fridge magnet yg aku beli kat bandung aaaa dulu....even yg kat korea tu pun ada lagi beberapa ketulll...serius..sapa nak? tapi ada syarat aaaaaa...hahahhahahaha......ni tak payah bayar punya maaaaaa.....

4 comments:

khadijahwmg said...

Salam. Ada lagi x FM bandung dan korea? camana nak dpt, beli boleh? tq

khadijahwmg said...

Salam. Ada lagi tak magnet bandung dan korea, camana nak dpt, beli boleh? tq

khadijahwmg said...

Salam. Ada lagi tak magnet bandung dan korea, camana nak dpt, beli boleh? tq

O J O L A L Y said...

yang korea tu dah tak der..tapi yang bandung ada lagi....tak per saya leh kasi..nanti bagi alamat yek...saya pos