Monday, October 25, 2010

kerja..kerja n latest update

salam...
mmm lately teramat2 stress ngan kerja2 kat opis...bertindan2 dateline....rasa mcm tak terkejar dibuatnyer.....apapun cool down beb......mm on 1 nov-11 nov aku tak der...site survey kat kelantan utk rtj k.krai n tanah merah..huhuuhuh tinggal anak2 lagi...huhuhu pening pala kalo nak ikutkan hati...mmmm aku pasrah n aku tau ni yang terbaik utk aku n family.......sat lagi aku sambung balik...
hahaha..sambung la ni..la ni dah kat Kuala Krai...job kat Tanah Merah dah done..cuma ada maklumat skunder tak amik lagi kat majlis Daerah...la ni tengah bersungguh2 nak siapkan kuala krai lak..mmm napalah nak report cepat sanagt ni...kalo bulan 12 ni leh jugak aku bernafassss.....kalo submit end nov ni ada ker orang nak baca....huhuhuhuhu follow ajelah labuuu.....hik..hik... seronok pi tempat orang ni....just now aku dah rasa padprik belut...not bad..yg best nuar dah makan sup belut..hahahahhahaahah tak doyan katanyerrrr......huhuuhhuhuh..agaknyer kalo tak wat kajian ni ntah bila lagi aku leh makan belut ni..heehehehhe....
badan pun dah naik sakit2 ni...setiap hari travel almost 200km....tiap2 hari k...kuala krai tu luasss...ee banyak nyer kerja lagi..lum lagi interview pengusaha burung walit ni...lumpanjat gunung stong....ngan hujan lagi..apapun aku harapkan agar keadaan cerah n baik utk aku wat pelancongan kat situ....
mmm manghitung hari jer aku ni..rindu yang teramat sangat pada DANISH n IRFAN...ya allah tabahkanlah hati ni agar aku teruss kuat..n biarlah pengorbanan yang aku wat ni berbaloi.....murahkanlah rezekiku ya ALLAH...tenangkanlah hatiku dalam menghadapi segala kemungkinan dari mu ya ALLAH...aminn....

1 comment:

- said...

kak dckey!

jgn lupe inform ye psl svey tu.
3org nk join stakat ni.
2 laki sorg P.

Salam Aidilfitri Buat Semua

Assalamualaikum.... Salam Aidilfitri buat semua pembaca blog Kak Ngah... Sedikit terlambat rasanya Kak Ngah wish raya kan.. Tahun ni Kak Nga...