Monday, June 22, 2009

Dani At Park

actually gambo ni dah lama dalam simpanan...bz memanjang...hehehehe..waktu tu aku on t way pi kenduri my best friend bibik enap..hehehe bukan dia yang tawin..tapi sis dia...aku ni quite rapat ngan family dia..lelagi setelah dia n aku kehilangan ayah yg tercinta... aku sayang dia sangat2....kami berdua ni sangat2 lah rapat...actually kami bertiga..heheh plus elly...rapat masa belajo kat UTM dulu..walaupun berlainan faculty..but kamcing..kira Kolej KTF leh sejarah bermula..banyak suka dukanyerrr....tapi lagi banyak sukaa..hehehehe..eht..tercerita pasal best friend lak..nantilah aku cerita post yg akan datang yek....

ni ha otw balik kenduri dari rumah bibik enap tu..dani sudah terpandang satu park.."menan..menan..menan.."..kalo ikutkan malas nak berhenti..co
z waktu tu kul 2 pm..matahari terik sangat..ayah dia bebel2..panas sgt kat luar..last2 aku decide..tak pelah berenti jap...bio aku aje yg teman..cian lak tgk si dani..dok jerit2 suh stop...bila dah stop..paham2 ajelah.....terus aje terkam mainan kat situ..semua dia nak main...heehe..bila tgk dani melompat kegembiraan..rasa mcm dok dalam salji aje...

apapun enjoy d'pics....

dani paling suka mainan car..huhuhu mcam nak dibawak balik aje car tu..
nasib baik harta kerajaan...hahahha

paling suka snap pic dia time tgh bergerak...cam comel aje..huhuuhu

No comments:

Salam Aidilfitri Buat Semua

Assalamualaikum.... Salam Aidilfitri buat semua pembaca blog Kak Ngah... Sedikit terlambat rasanya Kak Ngah wish raya kan.. Tahun ni Kak Nga...