Wednesday, May 27, 2009

1st June..comming soon!!!

huhuh tak sabar nak wish besday to my mum my..actually 1st june ni besday ibu tersayang..mmm ikutkan nak cuti aje ari tu..tapinyer aaaa..keja di kantor tu aduhhh..lagipun next week kena pi outstation..2hb kena pi selangor, 3hb pi kuantan n 4hb miting kat jerantut..huhuuhuhu...yg jadi mangsa danish n hubby....mmm ..apa leh wat ..ni ha..ibu cari rezeki..

mmm berkorban..mm besar lagi pengorbanan mak nak besarkan kami 3 beradik..la ni mak single mother...walau pun kami dah besar2..mak still nak kerja..coz kat sana dia pun tinggal sorang..kalo tak wat kerja makin sakit katanyer..aku tak leh nak halang...mm nak cerita panjang lebar payah..simpan ajelah dalam hati...

mmm apa yek persediaan utk ibu tersayang...adalah a few thing yang aku dah get ready...hehehe yang pasti cincin aku tempah dah dapat..tunggu rantai mutiara dari sabah aje..
hehehehhe...ala tulis ni pun mak aku tak der nak baca blog ni..keh2...n aku dah prepare card mm card kerr? ntah yek..tengoklah ajelah..apapun a ku sentiasa doakan yang terbaik untuk ibu ku yang tercinta..hanya allah swt yang tahu bertapa aku sayangkan ibu...

Terharu aku..last week dia masakan ikan keli kicap with sambal....sayang mother..bukan pasal dia masakan aku daaa..tapi dia beranakkan aku ke dunia ini.........love u Pn Halijah@Kalisah Maidin.





No comments:

Salam Aidilfitri Buat Semua

Assalamualaikum.... Salam Aidilfitri buat semua pembaca blog Kak Ngah... Sedikit terlambat rasanya Kak Ngah wish raya kan.. Tahun ni Kak Nga...